torsdag 9 december 2010

Grattis

Kvällens födelsedags tårta blev MYCKET bättre än min tidigare... Puhhh... Och med Maries hjälp, med snabb leverans så var de riktigt roligt att spritsa. Hade jag haft mer tid så hade jag nog färgat grädden på "blommorna"
Men jag blev rätt nöjd. Man får väll vänja sig med att man aldrig blir helt nöjd...
Morgan hade önskat sig en skruvdragare. Tyvärr så blev de lite försening i leveransen och kommer inte förrän imorgon. Så därför blev de en liten ledtråd av morgondagens paket.



Tårtan är fylld med Nutellafluff och Mango o passion. Skruvdragaren är gjord av marsipan och modulleringspasta.

 Detta är mina underbarabarn. De är verkligen en fröjd att  se hur Edwin lyser upp när Tilde är i närheten. Han har klätt upp sig för kalaset med skjorta, slips och väst :)

3 kommentarer:

  1. Tjusigt :D

    Hos mig, http://www.helenaljunggren.com/sophie-dahls-voluptuous-delights-utlottning/, har man möjlighet att vara med i utlottning om Sophie Dahl's nya kokbok Voluptuous Delights

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för din fina kommentar! :) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Vilka små godingar du har! Tror minsann vi har lika klädsmak, Sixten har också den västen :)

    SvaraRadera