torsdag 23 december 2010

Nissarnas favorit CupCake med nutellagömma och BilarFluff

Idag hade jag en beställning på 10 st Pepparkaks CupCakes a la Tomteluva av min gamla svärmor, dvs Tildes farmor. Sist jag gjorde dem så var de inte Tildes favorit. Kom själv ihåg när jag var liten att jag inte var så hemskt förtjust i mjuk pepparkaka.
Så till Tilde och hennes 2 åriga kusin Tindra gjorde jag en vanlig vaniljmuffins med en nutellagömma och AlhgrensBilar fluff. Misstänker att de går hem hos tjejerna bättre ;)





Om jag inte hinner med att blogga imorgon så passa jag på att önska alla en riktigt GOD JUL!! Ikväll bli de glögg med uppersittakväll :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad fina små nissar :)

    God jul på dig också!

    SvaraRadera
  2. Vad söta! Båda sorterna! God Jul till dig med! Hoppas den blir riktig mysig :-) Kram

    SvaraRadera